Stoel

Stoel

vrijdag 4 maart 2011

Lekker afwisselend.

Hier een foto van hoe mijn tafel er op dit moment uitziet.
Op de voorgrond al een heel stel diehoekjes voor de rand van mijn oranje quilt. Dan een tijdschrift dat ik gekocht heb in Breda bij IMS. Daar hebben ze erg veel tijdschriften uit binnen- en buitenland. Ook veel creatieve tijdschriften. Een aanrader.
Dan heb ik vandaag twee boeken uit de bieb van het quiltersgilde binnen gehad. De eerste keer dat ik daar leen. Woensdag besteld en nu al binnen, snel hoor...
En dan ben ik ook al tekeningen aan het maken voor mijn volgende quiltproject.
Dus vanalles tegelijk... zoals je ziet. Lekker afwisselend en inspirerend.

Sinds vorige week heb ik ook twee nieuwe huisgenoten. Par en Kiet. Ze zijn erg gezellig met hun gekwetter.

1 opmerking:

  1. Een leuke blog Silvia. Ik ben helemaal weg van de kleuren van je quilts. Gelukkig heb ik ze in het echt gezien. De oranje wordt zoooo leuk met alle verschillende technieken en de super leuke knoopjes. Fijn weekend.

    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen